باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

ورزش کارگری

ایران‌خودرو قهرمان مسابقات دارت نخستین جشنواره کارگری
10 اسفند 1402, 20:17

ایران‌خودرو قهرمان مسابقات دارت نخستین جشنواره کارگری

تیم‌های آقایان و بانوان ایران‌خودرو در پایان اولین دوره مسابقات دارت گروه صنعتی ایران‌خودرو به عناوین نخست دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، در ادامه برگزاری نخستین دوره مسابقات دارت گروه صنعتی ایران‌خودرو که در دو بخش آقایان و بانوان و در دو روز پیایی در سالن شماره یک باشگاه پیکان برگزار شد، ورزشکاران ایران‌خودرویی در هر دو بخش آقایان و بانوان موفق به کسب مقام نخست این دوره از مسابقات شدند.

این مسابقات به دو صورت انفرادی و دوبل انجام شد.

در روز نخست، بانوان ورزشکار در قالب هشت تیم از شرکت‌های ایران‌خودرو، ایساکو، ایسیکو، تام، قالب‌های پیشرفته، ایکاپ و باشگاه پیکان به رقابت پرداختند که در پایان خانم‌ها فاطمه جعفری از ایران‌خودرو توران امجدیان از باشگاه پیکان و زینب زمان‌نژاد از شرکت ایسیکو به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

در مسابقات دوبل که به صورت تک حذفی برگزار شد تیم های الف و ب ایران‌خودرو به مقام‌های اول و دوم دست یافتند و عنوان سوم مشترک نیز به تیم‌های باشگاه پیکان و ومکو رسید.

در روز دوم برگزاری این رقابت‌های مهیج در بخش آقایان ۹ تیم به رقابت پرداختند.

در پایان رقابت‌های انفرادی آقایان عناوین اول تا سوم به آقایان ابوالفضل علیشاهی، ناصر روحانی و آرش آل‌هاشم به عناوین اول تا سوم دست یافتند.











در پایان رقابت‌های دوبل نیز عناوین اول و دوم به ایران‌خودرویی‌ها رسید و تیم‌های تام و پیکان به عنوان سوم مشترک رسیدند.

در پایان و مجموع مسابقات، ایران‌خودرو با 161 امتیاز قهرمان

باشگاه پیکان با کسب 72 امتیاز نایب قهرمان و شرکت تام با کسب 70 امتیاز به مقام سوم رسیدند.

این رقابت‌ها برای اولین‌بار در جشنواره ورزشی کارگران گروه صنعتی ایران‌خودرو برگزار شد. با توجه به نظارت مربیان و داوران تخصصی انجمن دارت کشور، تمامی استانداردهای جهانی در آن رعایت شد و سطح مسابقات از سوی ورزشکاران و مربیان عالی توصیف شده است.

 

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود