باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

ورزش کارگری

اولین روز مسابقات دارت ایران‌خودرو با حضور دکتر مددی
9 اسفند 1402, 00:52

اولین روز مسابقات دارت ایران‌خودرو با حضور دکتر مددی

اولین روز مسابقات دارت جشنواره بزرگ ایران‌خودرو برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، در ادامه جشنواره ورزش کارگری گروه صنعتی ایران‌خودرو، روز نخست از مسابقات دارت در سالن شماره یک باشگاه پیکان طی دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.


در اولین روز این دوره از مسابقات که به رقابت بانوان ورزشکار اختصاص داشت، ۴۰ ورزشکار در قالب ۸ تیم به نام‌های ایران‌خودرو، ایساکو، ایسیکو، تام، قالب‌های پیشرفته، ایکاپ و باشگاه پیکان به رقابت پرداختند. 

مسابقات به دو صورت انفرادی و دوبل انجام شد.


در مسابقات انفرادی، ابتدا ورزشکاران به شکل گروهی به رقابت پرداخته و نفرات برتر در ادامه به شکل تک حذفی با یکدیگر رقابت کردند. در پایان این رقابت نفس‌گیر، فاطمه جعفری از ایران‌خودرو به مقام نخست رسید. توران امجدیان از باشگاه پیکان و زینب زمان‌نژاد از شرکت ایسیکو به ترتیب دوم و سوم شدند.

در مسابقات دوبل، شاهد رقابتی نزدیک و سطح بالا بودیم. در این رقابت ورزشی که به شکل تک‌حذفی برگزار شد، ایران‌خودرو الف اول، ایران‌خودرو ب دوم و تیم‌های ایسیکو و ومکو به مقام مشترک سوم دست یافتند.

در مجموع رقابت‌های تیمی و انفرادی  دارت، گروه صنعتی ایران‌خودرو تیم‌های ایران‌خودرو، ایسیکو و پیکان عناوین اول و تا سوم این رقابتها را به خود اختصاص دادند. 

نکته جالب در خصوص برگزاری این مسابقات، نظارت مربیان و داوران تخصصی انجمن دارت کشور بود که  تمامی استانداردهای جهانی را رعایت می‌کردند.  

گفتنی است این مسابقات چهارشنبه در بخش آقایان ادامه خواهد یافت.












ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود