باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

تیم والیبال بانوان

عبدالوهابی: نسل آینده والیبال را حمایت کردیم/ فلسفه پیکان، خدمت به تیم‌های ملی است
15 بهمن 1402, 16:55

عبدالوهابی: نسل آینده والیبال را حمایت کردیم/ فلسفه پیکان، خدمت به تیم‌های ملی است

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، زهرا عبدالوهابی که عهده‌دار وظیفه سنگین ریاست بر واحد ورزش بانوان پیکان است، در خصوص عملکرد تیم والیبال دختران این باشگاه، اظهار داشت: ما در این فصل اهداف متفاوتی نسبت به سال گذشته را دنبال می‌کردیم. در سال 1401، با توجه به تامین بودجه آن، هدف‌گذاری پیکان کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بود که به خواسته خود رسید اما اهداف ما در سال جاری تفاوت داشت.

وی افزود: در فصل جاری وقتی باشگاه به این جمع‌بندی رسید که با بودجه حداقلی تیم والیبال بانوان را در لیگ برتر، صرفاً حفظ کند، با توجه به نیاز مبرم تیم ملی در رده جوانان به حفظ یکپارچگی و حضور بازیکنان در کنار هم جهت افزایش اعتماد به‌نفس و بالا رفتن حس مسئولیت‌پذیری و تجربه‌اندوزی، تصمیم گرفتیم تیمی متشکل از جوانان مستعد و آینده‌دار را راهی مسابقات کنیم. با این کار، قصد داشتیم به تیم‌های ملی کمک کنیم زیرا فلسفه وجود پیکان، خدمت به تیم‌های ملی در همه رده‌هاست.

دکتر عبدالوهابی ادامه داد: در این رویکرد مهم، یک سرمربی تحصیل‌کرده و باتجربه مثل پدیده بلوری‌زاده را روی نیمکت داشتیم که با تمام وجود برای ایجاد حس رقابت و پیشرفت بازیکنان تلاش کرد تا جایی که پیکان با وجود بازیکنان جوان و بعضا کم‌تجربه خود باز هم موفق شد مقابل تیم‌های پرستاره عملکرد خوبی داشته باشد. در نیم فصل دوم، پا به پای مدعیان حرکت کردیم که این موضوع برای همه ما قابل اهمیت است.

رئیس واحد ورزش بانوان باشگاه پیکان در پایان گفت: ما در این فصل توانستیم با بودجه محدود و معقول، نسل آینده والیبال بانوان را کنار هم جمع کنیم و با حمایت کامل از تک‌تک بازیکنان، در خدمت آینده والیبال کشورمان باشیم. شاید اگر شانس با ما یار بود، با همین تیم جوان می‌توانستیم به جمع 4 تیم پایانی هم صعود کنیم اما بدشانسی گریبانگیرمان شد. البته ناامید نیستیم و می‌دانیم هدف‌گذاری امسال در باشگاه پیکان، تا چه حد برای آینده والیبال بانوان کشورمان مفید خواهد بود.

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود