باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

تیم والیبال بانوان

توقف تیم والیبال بانوان پیکان مقابل سایپا
15 دی 1402, 12:58

توقف تیم والیبال بانوان پیکان مقابل سایپا

تیم والیبال بانوان پیکان مقابل سایپا متوقف شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، تیم بانوان پیکان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر والیبال امروز (جمعه 16 دی) از ساعت 11 به مصاف سایپا رفت.

در این دیدار، بازیکنان جوان و آینده‌دار پیکان تلاش زیادی داشتند تا با استفاده از فرصت‌ها به امتیاز دست یابند. حریف باتجربه و پرمهره در ست نخست توانست بازی را در دست بگیرد و با حساب 25 بر 14 برنده این ست شد.

در گیم دوم، عملکرد  بازیکنان جوان و باانگیزه پیکان بهبود یافت و پا به پای حریف پیش رفتند اما باز هم سایپا بود که با نتیجه 25 بر 23 به برتری رسید. ست سوم، دختران پیکان مدیریت توپ و میدان را در اختیار داشتند و موفق شدند با استفاده از انرژی جوانی و انگیزه‌هایی که از سوی کادرفنی دریافت کرده بودند، با پیروزی 25 بر 16 کار را یکسره کنند. در ست چهارم، نمایش جذاب بانوان پیکان، کار را برای سایپا بسیار سخت کرد و آنها با دشواری توانستند با حساب ۲۵ بر ۱۹ به برتری برسند. 

 با این حساب، در مجموع سایپا ۳ بر یک برنده بازی بود. دختران خودروساز در هفته نهم موفق شده بودند در یزد از سد هوران بگذرند اما امروز روند امتیازگیری تیم متوقف شد.

گفتنی است؛ تیم والیبال دختران پیکان در چارچوب هفته یازدهم، روز جمعه 22 دی ماه در سالن فدراسیون، میزبان ذوب آهن اصفهان است.  

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود