باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

تیم فوتبال بانوان

برگزاری مراسم گرامیداشت روز زن در باشگاه پیکان
12 دی 1402, 17:55

برگزاری مراسم گرامیداشت روز زن در باشگاه پیکان

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، در آستانه میلاد مبارک و باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز مادر، مراسمی در محل آمفی‌تئاتر باشگاه پیکان برگزار شد. 

در این مراسم که با حضور پرسنل بانوان باشگاه پیکان و اعضای دو تیم فوتبال و والیبال بانوان خودروسازان برگزار می‌شد، حاضران پس از شنیدن آیاتی چند از کلام‌الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، نماهنگی با عنوان «یا فاطمه (س)» را به نظاره نشستند. همچنین در این مراسم، یاد و خاطره مرحومه سودابه جوادزاده از جمله کارمندان باشگاه که به تازگی بدرود حیات گفتند، گرامی داشته شد.سپس به دعوت حمید خواجه‌خباز (مجری برنامه)، دکتر احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان روی سن رفت و به سخنرانی در مدح حضرت فاطمه (س) و نقش زنان در پیشرفت و توسعه جامعه پرداخت. 

دکتر مددی در بخشی از صحبت‌های خود، خانواده را نخستین و مهم‌ترین نهاد جامعه جهت شکل‌ دادن به تربیت عمومی دانست و عنوان کرد: «خانوادهِ حامی، یکی از مولفه‌هایی است که به قهرمان‌پروری در امر ورزش کمک می‌کند. در این زمینه، نقش زنان و مادران بسیار پررنگ و حائز اهمیت است. احترام گذاشتن به مقام زن و جایگاه مادران، حفظ حرمت و اخلاق یکی از مهم‎‌ترین وظایف ما در جامعه به شمار می‌رود.» 

مدیرعامل پیکان همچنین ضمن اعلام حمایت از عملکرد ورزشکاران بانوی این باشگاه، از بازیکنان تیم‌های والیبال و فوتبال بانوان خواست در دیدارهای باقیمانده با تمام وجود برای کسب موفقیت به میدان بروند و در دو بازی روز جمعه، بهترین نتایج را رقم بزنند. تیم والیبال بانوان پیکان از ساعت 11 روز جمعه در سالن فدراسیون به دیدار سایپا می‌رود و تیم فوتبال بانوان پیکان همان روز از ساعت 13 در ورزشگاه مرغوبکار میزبان آوای تهران است. 

در ادامه، مدیرعامل باشگاه به همراه اسحاق اینانلو نایب رئیس و عضو هیات مدیره در کنار علی دادرس مدیر منابع انسانی، بهزاد ولی مدیر ورزش کارگری و کاوه علی‌اسماعیلی مدیر ارتباطات پیکان، به بانوان حاضر در مجلس، لوح و شاخه‌های گل هدیه دادند و عکس‌هایی به یادگار، به مناسبت این روز مبارک ثبت شد. 

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود