باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

تیم والیبال

برد بزرگ پیکان مقابل صدرنشین
29 مهر 1403, 21:33

برد بزرگ پیکان مقابل صدرنشین

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان ، هفته چهارم دور رفت سی‌‎وهشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه ۲۹ مهر ماه) با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای تهران(دو مسابقه)، یزد، سیرجان، نور و مشهد پیگیری شد.

در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر، پیکان تهران که هفته قبل طبق قرعه استراحت داشت از ساعت ۱۸ و در سالن فدراسیون والیبال میزبان طبیعت بود و سه بر دو به پیروزی رسید.

شاگردان ابراهیم وادی در تیم طبیعت با سه برد و ۹ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی خواهند ماند و پیمان اکبری و شاگردانش در تیم پیکان با کسب نخستین پیروزی و سه امتیاز از انتهای جدول فرار کرده و یک پله صعود خواهند کرد.

بهروز جعفری به عنوان نماینده سازمان لیگ و کیوان عابدزاده، سجاد خان بابازاده و محمدرضا درفش کاویان به ترتیب به عنوان داور اول، دوم و ویدئوچک در این مسابقه حضور داشتند که ۴۰۰ تماشاگر داشت. محمدطاهر وادی پاسور تیم طبیعت و سهیل کمال‌آبادی دریافت کننده قدرتی تیم پیکان کارت زرد دریافت کردند. در ادامه محمدطاهر وادی بازیکن طبیعت و مجتبی قلی‌زاد بازیکن پیکان کارت قرمز دریافت کردند. ابراهیم وادی سرمربی تیم طبیعت هم کارت قرمز گرفت.

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود