باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

تیم والیبال

جدال‌ سرنوشت‌ساز پیکان در ارومیه
5 اسفند 1402, 12:03

جدال‌ سرنوشت‌ساز پیکان در ارومیه

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، هفته سیزدهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه ششم اسفندماه با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گنبد، اسلامشهر، اصفهان، مشهد، ارومیه و یزد پیگیری می‌شود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی نظرسنجی با مدیران باشگاه‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران در سال 1402 در خصوص ادامه لیگ برتر با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و عدم تعیین میزبان مسابقات باشگاه‌های آسیا از سوی کنفدراسیون آسیا و کمبود زمان مناسب جهت انجام اقدامات منجر به معرفی و حضور قهرمانی لیگ برتر در این مسابقات، همچنین فشردگی برنامه تیم ملی به منظور حضور شایسته در لیگ ملت‌ها تصمیم گرفت مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر را در تاریخ یکشنبه 6 اسفند برگزار کند.

عنوان رقابت جذاب این هفته هم به دیدار پیکان تهران و شهرداری ارومیه تعلق می‌گیرد. این دو تیم که حالا تفاوت مشهودی نسبت به نیم فصل اول داشته‌اند، در دیداری حساس در سالن غدیر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. این دو تیم که هر کدام 13 برد در کارنامه خود دارند و رتبه‌های پنجم و هفتم را از آن خود کرده‌اند با نتیجه این بازی می‌توانند تغییر محسوسی در جدول ایجاد کنند. دور رفت این رقابت با نتیجه سه بر دو به نفع شاگردان پیمان اکبری در پیکان پیگیری شد و مردم والیبالی ارومیه به دنبال انتقام تیم خود از پیکانی‌ها در سالن غدیر هستند.

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود