باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

تیم فوتبال

لیگ برتر فوتبال کشور |شمس آذر 2 -پیکان یک/ توقف پیکان در دقایق اضافه در قزوین
11 اردیبهشت 1403, 20:20

لیگ برتر فوتبال کشور |شمس آذر 2 -پیکان یک/ توقف پیکان در دقایق اضافه در قزوین

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان ، عصر امروز هفته بیستم و پنجم لیگ برتر فوتبال با انجام 3 دیدار آغاز شد .
تیم فوتبال پیکان از ساعت 18:20در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میهمان شمس آذر بود که در دقایق اضافه با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف شد .
نیمه اول با فشار قزوینی ها بر روی دروازه پیکان آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی دروازه پبکان توسط ضربه سر پوریا سرآبادانی در دقیقه 10 باز شد و در ادامه دو تیم رو به بازی مستقیم و ارسال های بلند آوردند تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد .
نیمه دوم رضا عنایتی با  3 تعویض و ورود حامد پاکدل ، علی اصغر صادقی و ابوالفضل زمانی بازی را در اختیار گرفت و فشار های پیکان در دقیقه 89 توسط حامدل پاکدل به نتیجه رسید و بازی مساوی شد اما غفلت مدافعان پیکان در دقیقه 92 باعث شد که حسین گودرزی با یک ضربه شوت دروازه محمد ناصری را گشوده و خودروسازان در عین شایستگی با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف شوند و دست خالی از قزوین به تهران برگردند .
گفتنی است قضاوت این دیدار بر عهده رضا عادل و کمک  قهرمان نجفی ، مرتضی سلمان‌نژاد و  فرهاد امینی و نظارت رحیم رحیمی‌مقدم بود .
خودرو سازان که با این شکست ۲۵ امتیازی ماندند در دیدار هفته بیست و ششم 17 اردیبهشت از ساعت 17 در تهران به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.
ترکیب پیکان :محمد ناصری - محمد ستاری، محمد آژیر، امیرحسین صدقی، تعویضعلی‌اکبر رنجبر(46-ابوالفضل زمانی)، تعویضغلامرضا ثابت ایمانی(46-علی اصغر صادقی)، تعویضمحمدجواد آزاده(69-آرش هاشمی)، محمدحسین فلاح، سامان نریمان جهان، تعویضفرشید اسماعیلی(46-حامد پاکدل)، علی قربانی.

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود