باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

تیم فوتبال

دیدار تدارکاتی پیکان مقابل پرسپولیس
31 فروردین 1403, 19:52

دیدار تدارکاتی پیکان مقابل پرسپولیس


تیم فوتبال پیکان امروز یک مسابقه تدارکاتی مقابل پرسپولیس برگزار کرد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، خودروسازان ایران که عصر دیروز در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل هوادار به میدان رفته بودند و با تساوی 2  2 به کار خود پایان دادند، امروز برنامه متفاوتی داشتند. 

طبق خواسته کادرفنی، بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند. بازیکنانی که در دیدار روز گذشته از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفتند، برای ریکاوری به ورزشگاه ایران‌خودرو رفتند اما سایر بازیکنان راهی ورزشگاه شهید کاظمی شدند تا مقابل پرسپولیس به میدان بروند. طبق توافق کادرفنی دو تیم، این دیدار برای حفظ آمادگی بازیکنانی برگزار شد که در هفته بیست و چهارم بازی نکردند و در واقع هر دو تیم، از بازیکنان ذخیره در این هفته و همچنین یاران جوانان خود استفاده کردند. 

این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید اما با توجه به اینکه حریف امروز پیکان، صدرنشین لیگ برتر به شمار می‌رود، این بازی برای خودروسازان از جنبه‌های مختلفی مثل حفظ آمادگی، افزایش اعتماد به نفس بازیکنان جوان، ایجاد فرصت بازی برای جوانان تیم، پیاده‌سازی تاکتیک‌های مدنظر رضا عنایتی و ماندن در شرایط مسابقه به پیکان کمک کرد. 

در ابتدای بازی، اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس و دستیارانش استقبال گرمی از عنایتی و کادرفنی و سایر اعضای پیکان داشتند. در طول این مسابقه نیز، همه جوانان پیکان فرصت بازی پیدا کردند. 

گفتنی است؛ با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای بازی‌های لیگ برتر، تیم فوتبال پیکان روز 6 اردیبهشت و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در رفسنجان به دیدار مس این شهر می‌رود. 

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود