باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

تیم فوتبال

بازدید نوروزی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از باشگاه پیکان
6 فروردین 1403, 15:40

بازدید نوروزی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از باشگاه پیکان

در حاشیه اولین تمرین تیم فوتبال پیکان در سال 1403، دکتر علیمردان عظیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به همراه دو تن از مدیران ارشد گروه صنعتی در باشگاه پیکان حضور یافتند. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، صبح امروز اولین جلسه تمرین تیم فوتبال پیکان در سال جدید، در مجموعه ورزشی ایران‌خودرو برگزار شد. به علت بارش شدید باران در پایتخت، این تمرین در سالن شماره یک انجام شد و بازیکنان و اعضای تیم بعد از دید و بازدید نوروزی به انجام کارهای تاکتیکی زیرنظر کادرفنی در سالن پرداختند. 
نکته مهم تمرین امروز، حضور دکتر عظیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و هیات همراه، مهندس شیخ‌زاده عضو هیات مدیره گروه و مهندس چراغعلی مدیر حوزه مدیریت، در محل باشگاه پیکان بود. 
دکتر عظیمی و هیات همراه با حضور در سالن شماره یک، مورد استقبال گرم دکتر مددی مدیرعامل، مهندس گنجی عضو هیئت مدیره، رضا عنایتی سرمربی و جمعی از مدیران باشگاه قرار گرفت.
ایشان سپس در جمع بازیکنان حضور یافت و گفت‌وگویی صمیمانه با اعضای تیم داشت. مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد نیایش‌ها و روزه‌داری اعضای تیم و باشگاه در ماه مبارک رمضان مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد. 
دکتر عظیمی در فرازی از صحبت‌های خویش، از بازیکنان خواست با شجاعت و قدرت بیشتر، رقابت‌های باقیمانده از این فصل را دنبال کنند و مکارم اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا با رعایت اخلاق و شجاعت، همه می‌توانند به قدرتمندترین ورزشکاران کشور عزیزمان تبدیل شوند. در ادامه این بازدید، از سوی دکتر مددی پیراهن تیم فوتبال پیکان به دکتر عظیمی اهدا شد. همچنین اعضای تیم و کادرفنی در کنار دکتر عظیمی و هیات همراه، عکسی به یادگار ثبت کردند.

در ادامه این دیدار نوروزی، دکتر عظیمی و هیات همراه از امکانات ورزشی باشگاه از جمله زمین چمن، سالن‌های چند منظوره، سالن بدنسازی، زورخانه و همچنین خوابگاه تازه تاسیس باشگاه پیکان بازدید به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود