باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

تیم فوتبال

لیگ برتر فوتبال کشور |پرسپولیس 2-پیکان صفر/ شکست پیکان در آزادی مقابل پرسپولیس
27 اسفند 1402, 21:10

لیگ برتر فوتبال کشور |پرسپولیس 2-پیکان صفر/ شکست پیکان در آزادی مقابل پرسپولیس

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان ، عصر امروز هفته بیستم و یکم  لیگ برتر فوتبال با انجام 8 دیدار ادامه یافت.
تیم فوتبال پیکان از ساعت 18:45در ورزشگاه آزادی میهمان تیم قدرتمند پرسپولیس بود که با نتیجه 2 بر صفر مغلوب پرسپولیس شد.
پیکانی ها که با چند بازیکن مصدوم در این دیدار حاضر شده و ابراهیم صالحی و فرشید باقری از روی سکو ها نظاره گر دیدار بودند در نیمه اول پایاپای پرسپولیس به جنگ در میانه میدان پرداختند و ولی این کوپال ناظمی بود که در دقیقه 39 در یک صحنه مشکوک نقطه پنالتی را برای سرخپوشان نشان داد تا کنعانی زادگان توپ را به گل تبدیل کند و نیمه اول بازی علی رغم هند مسلم مهدی ترابی در منطقه جریمه با نتیجه یک بر صفر به سود حریف خاتمه یابد .
 نیمه دوم خودروسازان برای جبران نتیجه به میدان رفتند و با دوندگی فراوان حریف را زیر فشار گذاشتند ولی در دقیقه 52 برای دومین بار دروازه خود را توسط کنعانی زادگان باز شده دیدند و در نهایت تعویض های عنایتی برای جبران نتیجه جواب نداد و این دیدار به سود پرسپولیس خاتمه یافت .
گفتنی است قضاوت این دیدار بر عهده کوپال ناظمی، علیرضا مرادی، علیرضا ممبینی و شبیر بهروزی بود .
گفتنی است پیکان در دیدار هفته بیست و دوم یکشنبه 19 فروردین 1403 از ساعت 18:45 در ورزشگاه پاس سپه به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.
ترکیب پیکان : محمد ناصری، ایمان اکبری (۶۲-امیرحسین صدقی)، سامان نریمان جهان (۸۳-افشین صادقی)، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل (۴۶-امیر شهیم)، علی قربانی، علی اکبر رنجبر (۴۶-مجتبی حقدوست)، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده و محمدحسین فلاح (۷۲-معین عباسیان)

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود