باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

تیم فوتبال

عنایتی: گل سالم ما را به ناحق مردود کردند!
9 اسفند 1402, 18:26

عنایتی: گل سالم ما را به ناحق مردود کردند!

به گزارش روابط عمومي باشگاه پيكان ، رضا عنايتي بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل نفت آبادان در نشست خبری گفت : یک بازی سراسر اتفاق برای هر دو تیم بود. شرایط هر دو تیم در جدول مناسب نبود و متأسفم که نتوانستیم از این بازی دست پر بیرون بیاییم. 10 نفره شدن یک مقدار شرایط تیمی ما را به هم ریخت و در نیمه دوم مجبور شدیم کاملا دفاعی بازی کنیم، اما در ضدحمله 2-3 موقعیت بالای 80 درصد را از دست دادیم. اینکه موقعیت زیاد خلق می‌کنیم و تبدیل به گل نمی‌کنیم معضلی شده که چندین بازی است برای ما اتفاق افتاده و تیم ما از این بازی رنج می‌برد.
به آینده امیدوار هستیم و ان‌شاءالله بچه‌ها بدانند که چه وظیفه مهمی دارند. متأسفانه در بعضی از مواقع بازی ما یادمان می‌رود که کجا هستیم و در چه تیمی بازی می‌کنیم و چه مسئولیتی داریم. در کل از شرایط بازی راضی نیستم، در هر دو نیمه موقعیت‌های خوبی داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم و 3 امتیاز مهم خانگی را از دست دادیم.
داوری فوق‌العاده خوب بود اما در یک صحنه طبق روال معمول و گذشته، گل صددرصد سالم را گرفته نشد. نمی‌دانم داور در چه زاویه‌ای بود ولی در کل داوری بد نبود. خودمان از این همه مساوی که گرفتیم خیلی خسته شدیم. هر روزی که بازی‌هایمان را آنالیز می‌کنیم اعصابمان به هم می‌ریزد. باید تمرکزمان را بالاتر ببریم تا بتوانیم از این همه موقعیت استفاده کنیم. به تیم خوب نفت آبادان هم تبریک می‌گویم.
چون فشار روی بچه‌های ما نیست اینقدر بی‌خیال هستند. شاید اگر این تیم تماشاگر داشت متفاوت بود. این عدم توجه فقط به این خاطر است که بعدش همه چیز تمام می‌شود و به بازی بعدی می‌رویم و چون فشاری وجود ندارد بازیکنان خیلی راحت هستند.
از تیم ما همه تعریف می‌کنند و موقعیت گل داریم و تیم باکیفیتی هستیم. مقابل گل‌گهر که یک تیم باکیفیت و پرمهره است مالکیتمان 20 درصد بیشتر از این تیم بود، اما اینکه موقعیت ایجاد می‌کنیم و تبدیل به گل نمی‌کنیم، احساس می‌کنم بازیکنان ما خیلی راحت هستند و باید یک صحبت جدی داشته باشیم. ان‌شاءالله فردا در جلسه‌ای که با بچه‌ها داریم جدی‌تر صحبت می‌کنیم چون به پایان فصل هم نزدیک می‌شویم این اتفاقات یک مقدار خسته‌کننده شده است.
طبیعی است که همه مردم می‌دانند چه وظیفه بزرگی دارند و مطمئنا آنها بهتر از من می‌دانند که برای آینده‌شان تصمیم بگیرند و امیدوارم که همه را ببینیم.

                                                                                               

            

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود