باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

تیم فوتبال

ریکاوری پر سر و صدای خودروسازان در پیکانشهر
3 اسفند 1402, 19:51

ریکاوری پر سر و صدای خودروسازان در پیکانشهر

فوتبالیست‌های پیکان ریکاوری کردند. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، بازیکنان تیم فوتبال پیکان اولین جلسه تمرینی بعد از تساوی باارزش خارج از خانه مقابل گل‌گهر را پشت سر گذاشتند. 

در تمرین امروز که در هوای نیمه ابری و سرد پایتخت برگزار شد، بازیکنان ابتدا در کنار هم بدن‌ها را گرم کردند و سپس به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول شامل بازیکنان ترکیب اصلی بازی با گل‌گهر سیرجان به سالن بدنسازی رفتند و گروه دوم به فوتبال در فضای کوچک با قوانین سختگیرانه پرداختند. 

این بازی به قدری هیجان‌انگیز بود که باعث کری‌خوانی بین بازیکنان شد و در نهایت تیم ابراهیم صالحی برابر تیم معین عباسیان به برتری در هر دو نیمه رسید. 

از نکات جالب بازی، حضور ایمان صادقی دروازه‌بان پیکان در پست مهاجم بود. ایمان در نیمه اول سه بار موفق به گلزنی شد. همچنین قضاوت میثم رضاپور مربی خودروسازان جالب بود تا جایی که برخی از تصمیماتش با اعتراض بازیکنان همراه شد. البته او مدیریت خوبی روی بازی داشت؛ به خصوص در نیمه دوم که تیم بازنده هم اعتراف کرد مشکلی از سمت داوری نداشته و به اشتباهات فردی خودشان باختند. 

رضا عنایتی سرمربی و رضا رهقی مدیر تیم، شاخص‌ترین غایبان تماشای این بازی بودند. آنها اواسط تمرین، برای حمایت از تیم نونهالان آکادمی پیکان راهی ورزشگاه چمران شدند.







ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود