باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

خبرها

با حضور دکتر مددی؛ مجمع سالانه باشگاه پیکان برگزار شد
4 تیر 1403, 12:33

با حضور دکتر مددی؛ مجمع سالانه باشگاه پیکان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 29 اسفند 1402 باشگاه پیکان با حضور محمدباقر حیدرنیا مدیر امور شرکت‌ها، سیدعبدا... هاشمی ریاست خدمات مدیران و سایر همکاران از گروه صنعتی ایران‌خودرو، دکتر احمد مددی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران مرتبط موسسه فرهنگی ورزشی ایران‌خودرو در محل باشگاه پیکان برگزار شد.

دکتر مددی در این جلسه، با ارائه گزارش فعالیت هیات مدیره، از شفافیت در کنترل منابع مالی و همچنین روند فعالیت‌ها و چشم‌انداز آتی موسسه، صحبت کرد که توضیحات وی، مورد استقبال مدیران ایران‌خودرو و افراد حاضر در جلسه قرار گرفت؛ به نحوی که با توجه به سود اعلامی بر اساس اسناد مالی حسابرسی شده، یکی از موفق‌ترین مجامع سالیانه باشگاه پیکان ثبت گردید. 

در ادامه، با قرائت گزارش مقبول و منصفانه توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال 1402 به تصویب مجمع عمومی رسید. 

شایان ذکر است؛ باشگاه پیکان از سال 1346 تا کنون فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه خدمت‌رسانی به ورزش کارگری گروه صنعتی ایران‌خودرو داشته و در امر کشف و پرورش ستاره‌های جوان عرصه ورزش در رشته‌های گوناگون یکی از موفق‌ترین و قدرتمندترین باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود