باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

خبرها

طرح مدیریت هوشمند باشگاه پیکان| عباسی: به دنبال رقم زدن یک اتفاق تازه در ورزش هستیم
19 بهمن 1401, 11:12

طرح مدیریت هوشمند باشگاه پیکان| عباسی: به دنبال رقم زدن یک اتفاق تازه در ورزش هستیم

مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد به زودی از طرح مدیریت هوشمند خدمات در این شرکت پرده برداری می کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، خودروسازان در حال بروزرسانی خدمت خود در بالاترین سطح فعالیت هوشمند هستند تا در آینده ای نزدیک، اتفاق تازه ای رقم بزنند.

مهندس حمید عباسی با اشاره به طرح مدیریت هوشمند این باشگاه گفت: «در مدتی که به عنوان مدیرعامل وارد باشگاه شدم، اقدامات زیادی انجام شده که از جمله آن می‌توان به بحث مدیریت هوشمند اشاره کرد. این موضوع، اتفاق تازه ای در ورزش کشور است که می تواند در زمینه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی به مخاطبان شرکت فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیکان خدمات ویژه ای ارائه کند.»

مدیرعامل باشگاه پیکان ادامه داد: «فضاهای زیادی برای فعالیت توسط اعضای باشگاه پیکان کشف شده و قرار است این فضا را در بستر مدیریت هوشمند گسترش دهیم. این اتفاق با کمک تعداد زیادی از شرکت‌ها، موسسات، مراکز تفریحی، رفاهی، رستوران‌ها، هتل‌ها و... در حال شکل‌گیری است و ظرف روزهای آینده به صورت کامل از آن رونمایی می شود.»

وی افزود: «هدف ما، ایجاد شرایط ویژه برای ورزش، تفریح و آموزش اقشار جامعه است اما در گام نخست، با شرکت‌ها و موسسات فعالیت را آغاز می کنیم و سپس با سرعت، گام های بعدی را برمی داریم تا شرایط برای استفاده عموم از این فرصت ایده‌‌آل ایجاد شود.»

عباسی همچنین گفت: «قصد ما این است که باشگاه را از انفعال و روند تک‌بُعدی خارج کنیم تا در کنار فعالیت های حرفه ای، آکادمی و ورزش کارگری بتوانیم در مسیرهای توسعه اقتصادی و خدماتی کارهای ماندگار صورت دهیم. امیدواریم در آینده، طرح‌های بیشتری برای گسترش و توسعه زیربناها و خدمات ورزشی به مردم عزیز ایران در سراسر کشور اجرا شود.»

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود