باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

خبرها

در جلسه با روسا و مدیران باشگاه اعلام شد؛ دعوت به مشارکت برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند مجلس و خبرگان
9 اسفند 1402, 22:27

در جلسه با روسا و مدیران باشگاه اعلام شد؛ دعوت به مشارکت برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند مجلس و خبرگان

مدیرعامل باشگاه پیکان در دیدار با روسا و مدیران این باشگاه تاکیدکرد: انتخابات یک تکلیف شرعی و تعیین حق سرنوشت آحاد مردم است و از همه مردم ایران درخواست کرد حضوری پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان داشته باشند.
دکتر احمد مددی دیداری صمیمانه با مدیران و روسأی واحدهای مختلف موسسه فرهنگی ورزشی ایران‌خودرو در آمفی‌تئاتر مجموعه داشت.
مدیرعامل باشگاه پیکان در این دیدار، سه محور را مطرح کرد. 
او در وهله اول، از مدیران باشگاه خواست ضمن توجه به اهمیت حضور پرشور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات مجلس خبرگان، همه اعضای خانواده، دوستان، پرسنل و... را به حضور پای صندوق‌های رای دعوت کنند تا رونق‌بخش انتخابات، مردم سالاری دینی و انتخاب افراد اصلح برای تعیین سرنوشت کشور باشند.
دکتر مددی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، با اشاره به اتفاقات مهم پایان سال، به همکاران خود توصیه کرد مراسم‌های مهمی چون اختتامیه جشنواره‌ کارگری و همچنین مسابقات ورزشی در بخش‌های مختلف آکادمی، حرفه‌ای، بانوان و کارگری را دنبال کنند و همچنین حامی ورزشکاران خانواده بزرگ ایران‌خودرو باشند.
وی همچنین در سومین محور، مدیران باشگاه را به سرعت بخشیدن به امور و فعالیت‌های پایان سال فراخواند و از حاضران در جلسه خواست با دقت‌نظر و کیفیت بالاتری، کارهای باقی‌مانده را کنترل و مدیریت کنند.




در پایان این جلسه، مدیرعامل و کارمندان باشگاه پیکان یاد و خاطره مرحوم ایوب سلطانی کارمند فقید باشگاه را زنده کردند و با ذکر فاتحه، برای این عزیز از دست رفته، طلب آمرزش نمودند.

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود