باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

آکادمی

مربیان تیم‌های پایه باشگاه پیکان معرفی شدند
21 فروردین 1403, 17:28

مربیان تیم‌های پایه باشگاه پیکان معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، سرمربیان تیم‌های آکادمی این باشگاه برای سال 1403 پس از بررسی گزینه ها در جنبه‌های مختلف، تعیین و توسط رضا گنجی نایب رئیس هیات مدیره و قائم مقام ورزشی باشگاه پیکان معارفه شدند.
 
در همین راستا، منصور هاشمی به عنوان سرمربی تیم امید پیکان معارفه شد. هاشمی، چهره سرشناس در بین اهالی فوتبال و دارای مدرک مربی‌گری درجه A آسیاست و از سال 1386 تا کنون به عنوان سرمربی در تیم‌های مختلف فعالیت داشته و کارنامه قابل توجهی از خود بر جای گذاشته است.
 
همچنین مهدی فرازنده، دانشجوی دکتری، دارای مدرک مربی‌گری A آسیا و سابقه حضور در تیم فوتبال پیکان و تجربه هدایت تیم‌های فوتبال در لیگ‌های مختلف، به عنوان سرمربی جدید تیم جوانان این باشگاه انتخاب و توسط رضا گنجی معارفه شد.
 
انتخاب باشگاه پیکان برای رده نوجوانان، شهرام علیجانی بود. علیجانی صاحب مدرک درجه B آسیاست و سال‌ها در رده‌های سنی فعالیت کرده و از این پس، هدایت تیم نوجوانان باشگاه پیکان در فصل جدید را برعهده دارد.
 
در نهایت، مهرداد عرب توسط رضا گنجی قائم مقام ورزشی باشگاه پیکان به عنوان سرمربی تیم نونهالان این باشگاه معرفی شد. عرب دارای مدرک مربی‌گری درجه B آسیاست و از سال 1387 تا کنون مشغول فعالیت در باشگاه‌های مختلف است.
 
به این ترتیب، باشگاه پیکان چهار سرمربی برای چهار تیم آکادمی خود را شناخت و فصل جدید را متفاوت از فصل گذشته آغاز می‌کند.

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود