باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

آکادمی

تقدیر مدیرعامل باشگاه پیکان از عوامل قهرمانی تیم امید
10 اسفند 1402, 16:27

تقدیر مدیرعامل باشگاه پیکان از عوامل قهرمانی تیم امید

مدیرعامل باشگاه پیکان از عوامل تیم امید این باشگاه تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، دکتر احمد مددی با انتشار پیامی از عوامل قهرمانی تیم فوتبال رده امید (زیر ۲۱ سال) موسسه فرهنگی ورزشی ایران‌خودرو، باشگاه پیکان تقدیر به عمل آورد.
دکتر مددی در بخشی از یادداشت خود نوشت: «به لطف ایزد منان و در سایه حمایت گروه صنعتی ایران‌خودرو، همچنین بر اساس سیاست و فلسفه باشگاه و تلاش کادرفنی، پشتیبانی و بازیکنان غیرتمند پیکان، قهرمانی این فصل به تالار افتخارات موسسه فرهنگی ورزشی ایران‌خودرو اضافه شد. این افتخار شیرین که با همدلی خانواده بزرگ ایران‌خودرو به دست آمد، نشان از ریل‌گذاری صحیح و پیگیری فلسفه باشگاه ریشه‌دار پیکان دارد.»
در بخش دیگری از این پیام آمده: «بر این اساس، از همه مربیان، کارکنان، زحمت‌کشان و بازیکنان تیم فوتبال امید پیکان، همچنین پرسنل باشگاه، کمال قدردانی و تشکر را دارم. امیدوارم این باشگاه در عمل به برنامه‌ها و استراتژی خود در همه زمینه‌های ورزشی اعم از حرفه‌ای، آکادمی و کارگری، در دو بخش آقایان و بانوان موفق  و سربلند باشد. آرزوی قلبی من این است که در کنار هم، زمینه‌ساز رقم خوردن اتفاقات شیرین در آینده این باشگاه باشیم و نسلی که به فوتبال معرفی کرده‌ایم، بتواند موفقیت‌های آتی تیم‌های ملی را تضمین کند.»

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود