باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان

خبرها

باشگاه پیکان؛ پرافتخارترین باشگاه ایران در سال 1401
23 اسفند 1401, 10:45

باشگاه پیکان؛ پرافتخارترین باشگاه ایران در سال 1401

شرکت فرهنگی ورزشی و رفاهی ایران‌خودرو موفق شد سالی کم‌نظیر و پر از موفقیت‌ را پشت سر بگذارد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، در حالی که آخرین روزهای سال 1401 را پشت سر می‌گذاریم، با نگاهی به اتفاقات دوازده ماه گذشته می‌توان ادعا کرد باشگاه پیکان موفق‌ترین باشگاه ایران در سال جاری بوده و نمره قبولی کسب کرده است.
این باشگاه توانست در رشته والیبال آقایان به مقام قهرمانی آسیا، پنجمی جهان و سوم لیگ برتر ایران برسد. در رشته والیبال بانوان، قهرمان ایران شدیم و جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کردیم. در فوتسال بانوان، اولین قهرمانی تاریخ سوپرلیگ را رقم زدیم. در فوتوالی، برای اولین بار به قهرمانی رسیدیم. در رالی، پس از 11 سال وارد پیست شدیم و جام قهرمانی را بالای سر بردیم و در والیبال نوجوانان، موفق به قهرمانی بودیم.
همچنین در هندبال نوجوانان به مقام سومی و در جوانان به نایب قهرمانی دست یافتیم. در فوتبال دختران، تیم چهارم ایران و در والیبال جوانان تیم سوم کشور شدیم. با تیم فوتبال آقایان هم به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی راه یافتیم در حالی که جوان‌ترین تیم لیگ برتری را در اختیار داشتیم.
این موفقیت‌های جذاب که با تلاش فراوان و خودباوری کسب شده، به خانواده بزرگ ایران‌خودرو تعلق دارد. ضمن تبریک سال جدید، باید قدردان همه کسانی باشیم که در رقم خوردن این افتخارات سهم داشتند.

ارسال دیدگاه

عکس خوانده نمی شود